نوشته شده توسط : sinbod

ساعت

راه های مختلفی برای درک ما از زمان وجود داره که ساعت یکی از اون راه است. و جوری جای خودشو توی زندگی ما باز کرده که در حقیقت زندگی بدون اون بامون معنای نداره!

از قدیم، مردم برای اینکه از زمان اطلاع داشته باشند از وسیله های مختلف استفاده می کردن مثل افتاب، ماه ، اذان، زنگ کلیسا. تا اینکه برای اولین بار راهبان کاتالوک برای تنظیم زمانهای خود ساعت هایی را ساختن.

در طول گذر زمان، شکل و ابعاد ساعت ها هم تغییر کرده و همسو بااین قضیه عقایدی هم مثل " وقت طلاست " با اون رشد کرده. جوامع امروزی جوامعی هستند که مردم در اونها مشتاق انجام سریع کارها در طول زمان کمی هستن در واقع در طول زمان کم به اطلاعات سریع دسترسی پیدا می کنند و خیلی کارها را سریعتر و راحتر انجام می دهند.

این رویکرد که همواره با انسان بوده این احساس رو در انسان پدید اورده که همواره از زمان عقب افتاده و نمی تونه از اون بصورت موثر استفاده کنه.

به راستی که تاریخ به ما می گه که مدیریت شعیف زمان یه مساله ی قدیمیه مساله ای که فناوری اونو به وجود نیاورده و نمی تونه اون رو حل کنه در حالی که ابزار ببیشتر برای مدیرت زمان در اختیار داریم!!!

مدیریت زمان موضوعیه که همه جا چه در زندگی شخصی و چه زندگی حرفه ای نیاز داریم که با اون روبه رو بشیم تا در زندگی بتونیم موفق باشیم.

مدیریت زمان مجموعه ای از مهارتهاست که شما را در استفاد ی بهتر از زمان کمک می کنه. مسلما روشنترین و اولین دلیلی که مردم از مدیریت زمان استفاده نمی کنن اینه که اصلا نمی دونن مدیریت زمان چیه!

دومین دلیل سستی و تنبلی افراد و سومین دلیل میتونه این باشه که برخی از افراد علاقه دارند در شرایط بحرانی و در واقع لحظه ی آخر با فشار بالا کار را انجام دهند.

بهرحال، وجود ساعت در زندگی هر سه بخش این افراد حرف اول رو در زمان می زنه و مسلما وارد خونه ی هر شخصی بشیم اولین چیزی که به چشممون می خوره ساعت دیواری خونه ی اون شخصه!

امیدوارم همه بتونن در مدیریت زمانشون موفق عمل کنند. برای دیدن انواع ساعت های زیبا، بهتون، بازدید از بزرگترن و معتبرترین فروشگاه اینترنتی رو پیشنهاد می کنم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به آسیاب کن کلیک کنید

 

 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب :
|
تعداد امتیازدهندگان :
|
مجموع امتیاز :
تاریخ انتشار : | نظرات ()